Am zburat cu planorul imbracata in ie (vizita in HD)

Am promis ca va voi prezenta surpriza oferita de echipa ce ne-a oferit 3 zile minunate in Hunedoara in luna mai.

Eu am zburat prima oara cu avionul in anul 2011 si am tremurat din toate incheieturile, fricoasa si emotionata. Cand am auzit ce surpriza avea Seby pentru noi am incremenit de emotii din nou.

Nu imi imaginasem vreodata ca voi avea curajul sa zbor cu planorul, asa ca mi-am luat sa port prima mea ie. Am purtat ia de Mehedinti ca sa imi dea curaj.

Nu stiu daca se observa cat de mult batea vantul si cat de emotionata eram, nu stiam la ce sa ma astept.

OOO_7012   OOO_7100 OOO_7103 OOO_7109 OOO_7110 OOO_7112 OOO_7121  OOO_7126 OOO_7128 OOO_7134 OOO_7137 OOO_7139 OOO_7150 OOO_7153 OOO_7165 OOO_7206 OOO_7221 OOO_7229 OOO_7232 OOO_7233

A fost extraordinar, o senzatie puternica, mai ales cand te desprinzi de Pamant si simti cum norii vor sa te stranga la pieptul lor, cum Soarele pare atat de aproape si iti saruta fruntea. Intregul verde de sub tine pare o mare nemiscata si umbra norilor mangaie pamantul incet. Acele cateva minute te fac sa uiti cat de mic esti si sa te simti ca ti-ai depasit limitele omenesti.

Am simtit ca ma aflu pe aripile unui Dragon ce ma plimba pe Imperiul sau!

Multumesc frumos echipei Vizita in HD pentru aceasta ocazie minunata si daca aveti drum spre Hunedoara, nu uitati sa dati o tura la Aeroclubul din Deva.

Vizită în HD” 2015 este un eveniment organizat de Denisa şi Sebastian Bârgău şi Călin Bobora. Proiectul este sponsorizat de Fermele AdoGourmetgiftAquaSaraHotel Sarmis DevaAeroclubul Deva şi este susţinut de Primăria Oraşului Simeria şi Primăria Oraşului Deva. Bloggeri participanti: Gigi ŢepuşAlex Damian şi Vaca VerdeRoxana, Petra şi Alex FarcaDaniel MitreTudor PopaDiana RibanaCristian FloreaBrigitta SaszetVlad IlaşDiana şi Dani SlavSimona NiculescuRadu NiculescuAdriana ŞandruAdriana LazărMihai BrândaRaul Nicolae Malea, Călin Male şi Irina Manole.

Photography by Radu Niculescu

Published by Simona Niculescu

Dobrogeanca

3 thoughts on “Am zburat cu planorul imbracata in ie (vizita in HD)

Leave a comment

Maria Vincent Robinson

Photographer Of Life and moments

Zestre Dobrogeană

Studiu Etnografic

The Wheel Tiffani

Tales of a bad bitch in chicago

Dwight Schrute's Blog

"Did you get your tickets? To the Gun Show!"

Sezatoare Constanta

Ateliere de cusaturi Romanesti in Constanta

Liliana ArtWork

Bijuterii handmade unicat sau serie mica din pietre semipretioase, invitatii pentru nunta si botez, VA ROG sa verificati DISPONIBILITATEA produselor la sectiunea "Disponibile"

Poveștile Fabiolei

-the funny side of stories-