Ziua Națională a Femeilor #PeToc!

“Nu ai sa o vezi pe Simona pe tocuri!” acesta este raspunsul pe care il vei primi de la toti prietenii mei de ii vei intreba daca port pantofi cu toc. Desi am o inaltime ce imi cere de cele mai multe ori sa port, aleg sa port doar la ocazii speciale.
De ce? Pai, mersul pe tocuri este o arta iar eu nu am deprins acest dar pana acum. Iubesc pantofii cu toc si am cel putin 6 perechi in dulap ce arata ca noi.
Admir femeile ce poarta doar tocuri, postura lor data de toc si bineinteles centimetrii adaugati.
Eu sunt o femeie simpla, port incaltaminte comfortabila si nu fac nici un fel de exces de accesorii, dar recunosc ca mi-as dori sa schimb acest aspect al personalitatii mele. As purta pantofi cu toc la iesirile cu fetele din grupul Sezatoare Constanta  si nu numai. As face schimbarea aceasta daca as avea inca 12 perechi de pantofi, cate una pentru fiecare luna a anului.
Voi ce spuneti? Toamna asta merita sa scoatem pantofii la o plimbare?
Pe 14 Septembrie sarbatorim Ziua Nationala a Femeilor #petoc. OOO_5447-2
Mai multe detalii aici.
M-am gandit sa scot una dintre perechiile mele preferate si sa va arat o tinuta ce imi place mie, perfecta pentru ultimele zile de vara.
OOO_5406 OOO_5420 OOO_5435 OOO_5439  OOO_5456 OOO_5463 OOO_5465
 Si ca sa fie si mai frumos, este si un concurs ce se afla pe ultima suta de metri pe pagina FashionUp. Mult succes participantelor.
Un inceput de Toamna minunat.
6 Comments Add yours

  1. Steven Tryon says:

    You two do very fine work. Wow. 🙂

    1. simonamoon says:

      Thank you Steve! Hungs!

  2. coco says:

    foarte frumos, succes!

  3. Steffi says:

    Nici eu nu sunt adepta neaparat a pantofilor cu toc, dar sunt situatii cand renunt la confort pentru a da bine in poza. 🙂 Pana la urma sunt si ei necesari.

    1. simonamoon says:

      Intradevar! Necesari!

Leave a Reply

