Viitoarele campioane ale gimnasticii Romanesti #vizitainHD ( part 6)

Cine ma cunoaste stie cat de mult imi place gimnastica, chiar daca eu nu o practic.

Amintirile frumoase din copilarie cuprind momente de la Olimpiadele la care au participat Simona Amanar si Andreea Raducan. Eu am fost vecina cu Simona Amanar si era idolul tuturor fetitelor din zona, chiar daca nu o vedeam mai deloc din pricina antrenamentelor grele pe care le facea.

OOO_6440 OOO_6456 OOO_6217 OOO_6306 OOO_6312 OOO_6433

Excelenta cere sacrificii mari, acest lucru este ascuns de ochii spectatorilor/telespectatorilor. Imi doream sa fiu gimnasta si visam sa pot zbura plina de gratie si sa aterizez de nota 10 ca fetele ce reprezentau Romania de la o varsta frageda.

Nu stiam cate ore de munca implica, nu stiam la ce trebuie sa renunt si imi pare rau ca nu am stiut sa apreciez cu adevarat atunci munca atletilor.

Echipa #vizitainHD ne-a dus sa vizitam fetele care se antreneaza la Deva pentru Lotul Olimpic. Acestea au varste cuprinse intre 12 si 14 ani. Eu la varsta lor inca ma uitam la desene animate si visam la cai verzi pe pereti. Ele se atreneaza zilnic cate 6 ore, pe langa orele de scoala. O munca solicitanta care pentru multi dintre noi e titanica. Aceste copile mi-au aratat cat de greu se lucreaza pentru un salt perfect, pentru un numar la sol de nota 10.

Mi-au dat lacrimile cand le urmaream la antrenament. Acestea isi repetau exercitiile pe melodii Romanesti, remixuri ale unor piese din folclorul Romanesc. Ele ne reprezinta tara, ele pun pasiune pentru a aduce acasa medalii si mandrie tarii.

Aceste copile sunt departe de casa si nu le-am vazut plangandu-se cand au cazut de pe barna ori cand au aterizat stramb. Cu spatele drept si fruntea sus au repetat exercitiul.

Mai multe informații despre Colegiul Național Sportiv “Cetate” Deva gasiti pe pagina lor www.cnscetatedeva.ro

Multumesc frumos echipei #vizitainHD si primarului pentru ocazia oferita de a vedea viitoarele campioane Olimpice la antrenamentele lor.

Vizită în HD” 2015 este un eveniment organizat de Denisa şi Sebastian Bârgău şi Călin Bobora. Proiectul este sponsorizat de Fermele AdoGourmetgiftAquaSaraHotel Sarmis DevaAeroclubul Deva şi este susţinut de Primăria Oraşului Simeria şi Primăria Oraşului Deva. Bloggeri participanti: Gigi ŢepuşAlex Damian şi Vaca VerdeRoxana, Petra şi Alex FarcaDaniel MitreTudor PopaDiana RibanaCristian FloreaBrigitta SaszetVlad IlaşDiana şi Dani SlavSimona NiculescuRadu NiculescuAdriana ŞandruAdriana LazărMihai BrândaRaul Nicolae Malea, Călin Male şi Irina Manole.

Photography by Radu Niculescu

Published by Simona Niculescu

Dobrogeanca

8 thoughts on “Viitoarele campioane ale gimnasticii Romanesti #vizitainHD ( part 6)

  1. Consider că fetele din gimnastică merită mai mult, fie și dacă vorbim despre prezența lor în știrile din sport, care sunt efectiv direcționate spre fotbal, din păcate. Multă muncă, copilărie pusă sub semnul îndoielii, sacrificii imense, tenacitate și toate acestea la niște fete care nu au împlinit încă 14 ani! Impresionant!

Leave a comment

Maria Vincent Robinson

Photographer Of Life and moments

Zestre Dobrogeană

Studiu Etnografic

The Wheel Tiffani

Tales of a bad bitch in chicago

Dwight Schrute's Blog

"Did you get your tickets? To the Gun Show!"

Sezatoare Constanta

Ateliere de cusaturi Romanesti in Constanta

Liliana ArtWork

Bijuterii handmade unicat sau serie mica din pietre semipretioase, invitatii pentru nunta si botez, VA ROG sa verificati DISPONIBILITATEA produselor la sectiunea "Disponibile"

Poveștile Fabiolei

-the funny side of stories-