Vizita in HD – Drumul spre Hunedoara (part 2)

Dupa cum v-am spus in postarea precedenta, echipa formata din Denisa, Sebastian si Calin (pe care l-am botezat de vreo 10 ori pana acum) ne-a invitat la Vizita in HD, editia 2015. Intorsi acasa deja de un an si jumatate, am fost activi pe blogurile noastre si am avut ocazia sa cunoastem oameni minunati din Romania. Asa am cunoscut-o pe Diana Slav, detinatoarea blogurilor “Hai-Hui Stangaci” si Doua maini stangi, cea care face Free Tour Constanta la noi in oras. Prin intermediul ei am primit invitatia la Vizita in HD si ii suntem foarte recunoscatori.

Am avut destul timp sa ne pregatim programul, sa terminam de editat fotografii sau de finalizat cusaturi, insa tot am avut impresia ca mai este ceva de facut.

Am dormit doar 2 ore ore in noaptea de dinainte, nu pentru ca aveam emotii ci pentru ca si eu si Radu avem tendinta de a face bagajul pe ultima suta de metri. Cand spun “eu si Radu” spun Radu. El nu a dormit deloc in seara aceea si a fost un fel de zombie pe tot drumul.

Tin sa spun de la bun inceput ca nu am vrut sa o lasam pe Sansa acasa ci sa o luam cu noi si am insistat asupra acestui aspect organizatorilor care ne-au dat un DA binevenit.

Nu era prima oara cand plecam undeva cu Sansa, insa era prima oara dupa un an. Ne pregatisem pentru ea cu un rucsac destul de incapator, insa nu prea comfortabil.

La ora 8 dimineata a venit familia Slav sa ne ia cu masina si ne-am indreptat spre Hunedoara.

Drumul a fost linistit, iar Sansa a fost agitata pentru cateva ore dupa care a adormit. Opririle la benzinarii au fost scurte si binevenite.

OOO_5010

Oprirea care m-a lasat fara suflare a fost cea de la Barajul de la Calimanesti pe Valea Oltului. Verdele tanar al Primaverii m-a imbatat si coplesit, nu as mai fi plecat de acolo, am vrut sa se opreasca timpul in loc si sa pot imbratisa acest peisaj rupt din basmele Romanesti.

OOO_5130 OOO_5154

Am plecat si de acolo iar satele din drumul nostru ne-au primit cu liliac inflorit si case tipice locului. (nu am poze caci drumul era prea lung sa facem opriri si ce am facut din masina au iesit miscate; am ceva video la care am de lucrat, pe care il voi posta in curand).

Nici nu stiu cum au trecut cele 12 ore; eu am dormit, Radu a dormit, Sansa era in universul cateilor, iar Dani si Diana au stat trezi tot drumul. Amandoi sunt minunati.

Ajunsi in Deva, la Hotel Sarmis, am facut cunostinta cu Calin si Denisa, Sebastian asteptandu-ne la cafeneaua Jos Palaria.

Imediat am simtit aerul curat de munte si lipsa de sare. Chiar daca am calatorit si am vazut peste 30 de tari, am explorat doar zona de coasta si nu am simtit lipsa aerului sarat; nu credeam ca voi fi atat de sensibila :)).

Cafeneaua Jos Palaria ne-a primit cu caldura si prajituri; o mare parte din bloggeri erau deja acolo si am facut cunostinta cu ei. Eram atat de obositi de pe drum incat am uitat pe loc numele lor, spre rusinea mea.

11211576_848416041878906_1630497363_o

Fotografie facuta pe film de catre Radu Niculescu. In poza apare Briggy si in stanga Tudor.

Sansa evident a facut o impresie foarte buna si a fost alintata de Daniel.

Cafeaua de la Cafeneaua Jos Palaria e de nota 10, delicioasa.

11207982_848416025212241_472636403_o

Fotografie pe film facuta de Radu Niculescu.

Prima surpriza a vizitei a fost minunata fantana din centru. Am admirat diferitele forme si culori, dansul apei la ceas fix.

OOO_5547 OOO_5176

20150430_210206

Sursa foto Sebastian Bargau.

Gasca de anul acesta.

Am mancat la restaurantul hotelului si pe la ora 23:00 ne-am intors in camerele noastre sa ne incarcam bateriile pentru 1 Mai.

In postarea urmatoare va voi povesti cum am sarbatorit noi 1 Mai si multe alte surprize. Photography by Radu Niculescu.

Vizită în HD” 2015 este un eveniment organizat de Denisa şi Sebastian Bârgău şi Călin Bobora. Proiectul este sponsorizat de Fermele AdoGourmetgiftAquaSaraHotel Sarmis DevaAeroclubul Deva şi este susţinut de Primăria Oraşului Simeria şi Primăria Oraşului Deva.

   Bloggeri participanti: Gigi ŢepuşAlex Damian şi Vaca VerdeRoxana, Petra şi Alex FarcaDaniel MitreTudor PopaDiana RibanaCristian FloreaBrigitta SaszetVlad IlaşDiana şi Dani SlavSimona NiculescuRadu NiculescuAdriana ŞandruAdriana LazărMihai BrândaRaul Nicolae Malea, Călin Male şi Irina Manole.

Published by Simona Niculescu

Dobrogeanca

15 thoughts on “Vizita in HD – Drumul spre Hunedoara (part 2)

  1. A fost foarte faină întâlnirea din acea seară! În afară de gazde, pentru mine toți ceilalți au fost cunoștințe noi! 🙂 Iar fântâna arteziană a fost parcă o promisiune pentru week-end-ul extraordinar care a urmat! 🙂

  2. Ma bucur tare mult ca v-am cunoscut :* si trebuie sa recunosc ca pe durata intregului infotrip m-am gandit cum sa fac sa o fur pe Sansa si sa o aduc acasa cu mine. 😀

  3. Scuze, am ametit accesand fiecare link(care de cele mai multe ori ma duce tot in pagina dvs)…n-am gasit nimic referitor la Hunedoara ca localitate, doar cateva povesti si poze de prin judetul Hunedoara.
    Este diferenta mare intre judet si localitate!

    1. Ma refer la judetul Hunedoara, nu inteleg la ce linkuri faceti referire exact! Postarea aceasta prezinta cum am ajuns in Deva (care este in judetul Hunedoara) si ca urmeaza sa mai scriu!
      Multumesc frumos de vizita si sper ca v-am elucidat misterul.

Leave a comment

Maria Vincent Robinson

Photographer Of Life and moments

Zestre Dobrogeană

Studiu Etnografic

The Wheel Tiffani

Tales of a bad bitch in chicago

Dwight Schrute's Blog

"Did you get your tickets? To the Gun Show!"

Sezatoare Constanta

Ateliere de cusaturi Romanesti in Constanta

Liliana ArtWork

Bijuterii handmade unicat sau serie mica din pietre semipretioase, invitatii pentru nunta si botez, VA ROG sa verificati DISPONIBILITATEA produselor la sectiunea "Disponibile"

Poveștile Fabiolei

-the funny side of stories-