#vizitainHD Castelul Corvinilor (part 5)

(Ro) Nu am obiceiul de a va povesti pe blog de locatiile la care visez sa ajung; sunt o mare visatoare si am o mica lista cu castele si orasele unde vreau sa ajung.

In copilarie nu mi s-a oferit posibilitatea de a merge in tabara ori sa fiu dusa prin tara sa vizitez destinatiile cheie ale Romaniei.

Castelul Corvinilor a fost mereu in mintea mea insa nu aveam curajul sa spun ca vreau sa ajung acolo. Mereu intervenea vreo problema si nu puteam discuta despre o vacanta in partea opusa a tarii.

(En) I don’t think I told you guys that I have visited more of Australia than I explored of my own country. I never had the possibility when I was a child and while growing up and being an adult, I had to sacrifice for the job and family.

I wanted so badly to visit the Corvin’s Castle that I was scared to plan a trip to the other side of the country.

OOO_6115

(Ro) Am fost nascuta si crescuta la malul marii. A trebuit sa ma consider foarte norocoasa din motivul ca toata tara trage sa vina la mare. Eu mereu am tras sa vad muntii si din pacate nu am reusit sa ma satur de ei inca.

Castelul Corvinilor e o constructie rupta din basme. Un vis viu.

(En) I was born at the coast, we don’t have mountains in Dobrogea. All the Romanians are coming in their vacation to the sea side in the Summer. I am always dreaming to see the mountains and discover their secrets.

OOO_6027

OOO_6029

OOO_6035

OOO_6044

OOO_6052

OOO_6075

OOO_6123

(Ro) Am tinut mortis sa port ultima ie cusuta de mine in incinta castelului.

Am sa las pozele sa exprime sentimente, cuvintele mele sunt seci in comparatie cu ele.

(En) It was a must for me to wear my Romanian blouse in these pictures. I hope you like the pictures and that you will visit Hunedoara to see the beautiful castle.

OOO_6128

OOO_6133

OOO_6135

OOO_6141

OOO_6148

OOO_6159

OOO_6166

OOO_6176

OOO_6178
Traditional blouses and interior inside the castle.

OOO_6180

OOO_6183
Traditional woman’s costume, Padureni.
OOO_6184
Traditional Romanian costume from the area, Padureni.
OOO_6188
Photography by Radu Niculescu. Inside the Castle.

(Ro) Ca sa inchei, eu cred ca acest castel are potential turistim maxim. Ar fi putut fi pe lista producatorilor HBO pentru Game of Thrones .

(En) Ending this post, I want to tell you that the Corvin’s Castel is a must see if you visit Romania. The Castle should have been taken in consideration by the HBO producers of Game of Thrones.

Part 1

Part 2

Part 3

Part 4

Vizită în HD” 2015 este un eveniment organizat de Denisa şi Sebastian Bârgău şi Călin Bobora. Proiectul este sponsorizat de Fermele AdoGourmetgiftAquaSaraHotel Sarmis DevaAeroclubul Deva şi este susţinut de Primăria Oraşului Simeria şi Primăria Oraşului Deva.

   Bloggeri participanti: Gigi ŢepuşAlex Damian şi Vaca VerdeRoxana, Petra şi Alex FarcaDaniel MitreTudor PopaDiana RibanaCristian FloreaBrigitta SaszetVlad IlaşDiana şi Dani SlavSimona NiculescuRadu NiculescuAdriana ŞandruAdriana LazărMihai BrândaRaul Nicolae Malea, Călin Male şi Irina Manole.

Published by Simona Niculescu

Dobrogeanca

6 thoughts on “#vizitainHD Castelul Corvinilor (part 5)

  1. A fost minunat la castel, mai ales ca am avut ocazia sa vizitam si parti care is deobicei inchise. Privelistea din turn e de nedescris.

Leave a comment

Maria Vincent Robinson

Photographer Of Life and moments

Zestre Dobrogeană

Studiu Etnografic

The Wheel Tiffani

Tales of a bad bitch in chicago

Dwight Schrute's Blog

"Did you get your tickets? To the Gun Show!"

Sezatoare Constanta

Ateliere de cusaturi Romanesti in Constanta

Liliana ArtWork

Bijuterii handmade unicat sau serie mica din pietre semipretioase, invitatii pentru nunta si botez, VA ROG sa verificati DISPONIBILITATEA produselor la sectiunea "Disponibile"

Poveștile Fabiolei

-the funny side of stories-