#vizitainHD Parcul Dendrologic din Simeria (part 4)

( Ro) Aventura din acea zi de 1 Mai ne-a dus spre Parcul Dendrologic din Simeria, ori Arboretum cum mai este cunoscut.

(En) The aventure didn’t finish at the ADO Farms, it took us to the Arboretum in Simeria. We got trapped in a beautiful fairytale for a little over an hour.

OOO_5794

(Ro) Inca de cand am intrat in incinta am avut o coplesire copilareasca. Am vrut sa explorez fiecare coltisor, sa ma adapostesc la racoarea fiecarul copac ce imi amintea atat de mult de calatoriile mele. Parcuri de genu am vizitat in Canada in 2011 si in Australia in 2012. Neavand internet destul de bun, pe vasele de croaziera sau porturile unde doca vasul, nu am scris despre aceste experiente, insa ma gandesc sa caut prin fisiere si sa incerc sa expun experientele mele un pic mai detaliat.

(En) The entrance of the park is very welcoming. A childish feeling took over me and I wanted to explore every corner of the park. It was such a big deja-vu for me, I visited similar parks in Victoria, Canada and Australia. I wish I knew about this park a few years ago when I was working for Carnival, I would have recommended it to the passengers that wanted to discover Romania. I may make a post about the parks from Canada and Australia when I’m going to find some pictures taken there.


(Ro) Am venit in vizita la cel mai bun moment, Magnoliile erau inflorite si verdele era de un crud nebun.

(En) Our hosts took us to visit Simeria at the best time of the year, when the Magnolias are in bloom and the green is so pure.

OOO_5801

OOO_5865OOO_5878

OOO_5891

OOO_5894

OOO_5904

OOO_5931

OOO_5957

(Ro) Am ales sa port ie mea cea noua cu aceasta ocazie, nu cred ca gaseam un loc mai bun. Parcul ofera multe coltisoare de evadare din oras si imi pare rau ca nu l-am vazut inainte de a vedea parcurile din Canada si Australia, caci as fi stiut ca si Romania are asa ceva si as fi putut recomanda turistilor cu care am intrat in contact.

Este un parc bine ingrijit si as vrea sa revin sa stau cel putin o zi sa fac poze si sa ma rup de oras.

Radu a prins unele din cele mai frumoase cadre din aceasta vizita si o sa revin cu cele facute pe film in urmatoarele postari.

Vizita in Simeria s-a incheiat cu masa bogata alaturi de domnul Primar al Simeriei la restaurantul Mercur Grand Ball Room.

(En) I am wearing my traditional Romanian Blouse that I finished in April. After leaving the park, we had a great meal with the Mayor at the Mercur Grand Ball Room.

I recommend that you visit the Arboretum if you visit Simeria, you will love it.

mv0TLU

(Ro) Urmatoarea postare va fi despre Castelul Corvinilor, ultima parte a zilei de 1 Mai.

(En) In the next post I will talk about the Corvin’s Castle, it will be the last post for the 1st of May.

Part 1

Part 2

Part 3

Part 5

Vizită în HD” 2015 este un eveniment organizat de Denisa şi Sebastian Bârgău şi Călin Bobora. Proiectul este sponsorizat de Fermele AdoGourmetgiftAquaSaraHotel Sarmis DevaAeroclubul Deva şi este susţinut de Primăria Oraşului Simeria şi Primăria Oraşului Deva.

   Bloggeri participanti: Gigi ŢepuşAlex Damian şi Vaca VerdeRoxana, Petra şi Alex FarcaDaniel MitreTudor PopaDiana RibanaCristian FloreaBrigitta SaszetVlad IlaşDiana şi Dani SlavSimona NiculescuRadu NiculescuAdriana ŞandruAdriana LazărMihai BrândaRaul Nicolae Malea, Călin Male şi Irina Manole.

Photography by Radu Niculescu.

11 Comments Add yours

  1. ollyvialaura says:

    LOVE YOUR OUTFIT AND THE VIEW
    anyway, would you like to follow each other on gfc/bloglovin and instagram? Let me know 🙂

    NEW POST : TEATOX EXPERIENCE

    1. simonamoon says:

      Thank you very much! The blouse is traditional Romanian blouse!

  2. Un parc dendrologic impressionnant care mérita mai mult de 1-2 ore de vizitare. Sper sa ne intoarcem cat mai curand in Simeria si sa ne petrecem o zi intreaga in parcul dendrologic 😀

  3. Gigi says:

    Un colț de oraș cu multă verdeață și triluri de păsări de tot felul! 🙂

    1. simonamoon says:

      Si un catelus ascuns in rucsac!

Leave a Reply

