Sezatoare la Bucuresti, 11 Martie 2015

     Ziua de Miercuri a inceput frumos cu sezatoarea de la Constanta. am apucat sa prind doar 40 de minute cu fetele dornice sa coase. Au venit fete noi, iar 3 dintre ele au venit cu copilasii lor. A fost un inceput de zi extraordinar.

23  Sezatoarea Constanta 11 Martie 2015

     Am fugit in graba spre Gara sa prindem autocarul spre Bucuresti. Au urmat 3 ore de drum in care m-am chinuit sa imi termin fusta/poalele la care lucram de zor de cateva zile. Nu am terminat dar tot am purtat-o prin Bucuresti, dupa cum veti vedea in urmatoarea postare.

11065425_824294257624418_2091498465_o 11068106_824294254291085_184068208_o

     Ajunsi in Bucuresti am alergat sa gasim Biblioteca Ion Creanga si am ajuns la timp.

    Aveam emotii, urma sa o cunosc pe minunata Ioana Corduneanu, cea care m-a sustinut in terminarea primei mele ii. Ea este cea care a pus arhiva de modele romanesti online. Ioana tine grupul Semne Cusute in actiune si datorita ei, multe femei din tara si din afara ei cos ie. Este o sursa vie de inspiratie.

     Am fost primita cu bratele deschise de toate fetele, ia mea fiind recunoscuta si admirata; iar eu am avut posibilitatea sa pun mana pe ii vechi si sa cunosc alte iubitoare de camasi romanesti.

31  Sezatoare Bucuresti 11 Martie 2015 52  Sezatoare Bucuresti 11 Martie 2015 73  Sezatoare Bucuresti 11 Martie 2015 82  Sezatoare Bucuresti 11 Martie 2015 88  Sezatoare Bucuresti 11 Martie 2015 91  Sezatoare Bucuresti 11 Martie 2015 93  Sezatoare Bucuresti 11 Martie 2015

     A fost un extaz maxim pentru mine, nu stiu cum altfel sa va descriu starea in care ma aflam. Am zambit fara sa imi dau seama, am radiat de fericire.

     Pagina sezatorii din Bucuresti o gasiti aici.

Sezatorile se tin mai peste tot in tara. Prima sezatoare s-a tinut la Chisinau si de acolo s-a tinut la Borlesti, Braila, Targul Mures, Cluj, Iasi, Piatra Neamt, Suceava, Bucuresti si dupa cum stiti, se tine si la Constanta.

Photography by Radu Niculescu.

Published by Simona Niculescu

Dobrogeanca

Leave a comment

Maria Vincent Robinson

Photographer Of Life and moments

Zestre Dobrogeană

Studiu Etnografic

The Wheel Tiffani

Tales of a bad bitch in chicago

Dwight Schrute's Blog

"Did you get your tickets? To the Gun Show!"

Sezatoare Constanta

Ateliere de cusaturi Romanesti in Constanta

Liliana ArtWork

Bijuterii handmade unicat sau serie mica din pietre semipretioase, invitatii pentru nunta si botez, VA ROG sa verificati DISPONIBILITATEA produselor la sectiunea "Disponibile"

Poveștile Fabiolei

-the funny side of stories-