Drum spre Bucuresti

OOO_1622 OOO_1624
     O calatarie neasteptata mi-a luminat saptamana. Am primit o invitatie de la Raluca Jurcovan la “Mostenirea”, la Muzeul Taranului Roman. Sunt plina de emotii caci voi cunoaste cu aceasta ocazie oameni pe care i-am admirat virtual si care m-au inspirat sa cos si sa merg mai departe cu visul meu.
     In urmatoarea postare va voi da mai multe detalii despre expozitie, acum va arat produsele pe care le iau cu mine in aceasta scurta escapada.
OOO_1631 OOO_1632 OOO_1637
Fard de ploape de la Avon si balsam de buze de la Oriflame.OOO_1638 OOO_1639 OOO_1640 OOO_1644 OOO_1646
Toate produsele de mai sus le-am primit la evenimentul blogaritelor din Constanta organizat de Elena Voinea.
Photography by Radu Niculescu.
One Comment Add yours

  1. dobrealex says:

    Felicitari!!! Cand vii va asteptam la o sueta si o cafea.

Leave a Reply

