Podoabe Romanesti – Zgardan Bucovina

     Cand am gasit grupul Semne Cusute in Actiune pe Facebook eram curioasa de cum sa imi fac singura o ie. O data ce am terminat ia mi-am dat seama ca as vrea ceva mai mult, sa am si o podoaba traditionala care sa mearga cu panza brodata. Ioana Andreea a luat initiativa de a face un grup special pentru aceasta tema la cerinta multor fete.

Ea si-a asumat timpul sa caute modele si chiar sa isi faca cateva. Grupul il gasiti aici si se numeste Podoabe Romanesti din Trecut. M-a rugat sa pun la dispozitie un model din Bucovina, acesta se poate descarca la dimensiune mare. Aceasta macheta este facuta dupa un zgardan din Colectia Lucia Kanchenian, poza dupa care s-a facut macheta a fost facuta de catre Daniela Ionescu iar Ioana Andreea a facut macheta. (Click pentru rezolutie mare) Zgardan Bucovina TEXT UP Zgardan Bucovina

11221248_10206664071141693_462274839_o

Mult succes celor care isi doresc sa lucreze la acest model si nu uitati de grup, acolo gasiti pasionate care va vor inspira si sustine in ceea ce faceti.

Ioana Andreea a pus la dispozitie si o macheta de un zgardan din Tara Padurenilor, Hunedoara.

Published by Simona Niculescu

Dobrogeanca

2 thoughts on “Podoabe Romanesti – Zgardan Bucovina

Leave a comment

Maria Vincent Robinson

Photographer Of Life and moments

Zestre Dobrogeană

Studiu Etnografic

The Wheel Tiffani

Tales of a bad bitch in chicago

Dwight Schrute's Blog

"Did you get your tickets? To the Gun Show!"

Sezatoare Constanta

Ateliere de cusaturi Romanesti in Constanta

Liliana ArtWork

Bijuterii handmade unicat sau serie mica din pietre semipretioase, invitatii pentru nunta si botez, VA ROG sa verificati DISPONIBILITATEA produselor la sectiunea "Disponibile"

Poveștile Fabiolei

-the funny side of stories-