November look

M-au lasat blugii mei preferati, dupa 3 ani de purtat! Poate vi se pare mult timp 3 ani, ei bine mie mi se pare putin. Eu am fixatii cu anumite piese de vestimentatie si cu greu ma despart de ele.

OOO_5805

De ce erau blugii mei preferati? Pai erau de o calitate foarte buna, erau cumparati din Noua Zeelanda si erau un slim perfect pentru statura mea la momentul acela.

Eu am 1,62 cm, sunt mica in talie si am soldurile mari, adica e aproape imposibil pentru mine sa imi gasesc blugi care sa imi vina bine si in care sa ma simt comfortabil. Nu stiu daca m-am plans pe Facebook ca am ramas fara blugii mei preferati ca cei de la C&A mi-au oferit cadou o pereche de jeans din colectia lor.

Am ajuns la Maritimo cu emotii, stiind cat de greu imi este sa imi gasesc ceva care sa imi placa. Prima pereche pe care am pus mana, marimea 36, mi-a venit bine atat la talie cat si ca lungime.

Am plecat de acolo fericita, fara a fi nevoie sa probez cateva perechi, pana si Radu si-a gasit o pereche de jeans si un sacou. Ca sa nu mai spun ca tot de la C&A mi-am luat si paltonul cu doua zile in urma.

OOO_8629
Haina de la Stradivarius, camasa de la Pull and Bear, jeans de la C&A
OOO_8658
Jeans de la C&A, camasa de la Pull and Bear

  OOO_8728 OOO_8626   OOO_8624

OOO_8594 OOO_8616 OOO_8592 OOO_8566

OOO_8560
Palton, fular si jeans de la C&A.

Pana Duminica 8 Noiembrie au reduceri de 25% la Denim, asa ca profitati de oferta in special daca aveti aceeasi problema ca si mine. Au jeans pentru orice silueta si au si personal care va poate ajuta in directia aceasta, sa va ghideze spre pereche de jeans perfecta.

Voi aveti fixatii de genu? Purtati vreo piesa de vestimentatie in exces?

Va salut si sa ne citim data viitoare.

Simona.

Photography by Radu Niculescu

4 Comments Add yours

  1. Steffi says:

    Sunt foarte frumoase ambele hainute. Si eu port mult blugii si jachetele care se inchid in fermoar. Mi se par foarte comode si pot face o gramada de combinatii.

    1. simonamoon says:

      Ce imi recomanzi mai gros? Pentru zilele cu zapada!

  2. Credit says:

    Articolul acesta parca este despre mine :D. Si eu sunt in aceeasi situatie cand imi place o haina o port pana cand cedeaza.:) Felicitari pentru articol.

    1. simonamoon says:

      Multumesc frumos! :*

Leave a Reply

