Hai cu mine în #vizitainHD! – Ziua II – Parcul Dendrologic al Simeriei

on

Impresiile Adrianei!

Oglindă către prezent

După vizita făcută lafermele ADO, următoarea oprire a fost la Parcul Dendrologic al Simeriei (DENDROLOGÍEs. f. Disciplină care se ocupă cu studierea arborilor.). Îmi plac parcurile și ador natura, dar trebuie să recunosc că nu m-a dat pe spate să aud că mergem într-un parc. M-am gândit că am și în București suficiente parcuri și că nu o să văd nimic impresionant. Și tare m-am mai înșelat!

View original post 434 more words

8 Comments Add yours

  1. Ce faină e noua temă! ❤

    1. simonamoon says:

      Multumesc frumos! Nu sunt 100% convinsa de ea dar momentan merge! :)))

      1. Stii ce fac, nu? Ma uit la teme si incerc sa imi schimb tema :)))))

      2. simonamoon says:

        :))))
        M-ai intai i-am dat microbul lui Radu, acum vad ca l-ai luat tu! :)))

      3. Gata! Am si schimbat-o! 😀

      4. Si eu o ador. Seama mult cu cea veche, dar nu e la fel de stearsa! 😀

      5. simonamoon says:

        Se potriveste cu vremea de afara, mult verde!!

Leave a Reply

