Ia la care lucrez este aproape gata

     Cei apropiati mie si cei din grupul Semne Cusute stiu ca lucrez la o ie noua, adica nu incerc sa reproduc un model vechi.

     Lucram la o ie pentru concursul de pe grup insa nu am reusit sa o termin pana pe data de 11 aprilie, cand trebuia sa las acul jos. Nu ma simt descurajata caci acest concurs m-a motivat indeajuns incat sa imi termin a doua ie in mai putin de un an de cand am terminat-o pe prima.

    Vroiam sa va arat detaliile de pe maneci, sa va arat la ce am lucrat cu atata zor si sa va inspir un pic. Fiind a doua ie mi-a iesit imbinarea pavelor din prima insa tot imi da o bataie de cap incretul de la gat. In postarea urmatoare va voi posta poze cu ia in forma finala!

OOO_4122 OOO_4123 OOO_4125 OOO_4131 OOO_4136 OOO_4138 OOO_4142 11105684_840765202643990_1328047653_o Daca aveti intrebari nu ezitati sa le puneti! Photography by Radu Niculescu

3 Comments Add yours

  1. dobrealex says:

    Oaaau! Incredibil ce a iesit din mana ta. Multa rabdare si atentie. Bravo!

  2. Vienela says:

    Iti trebuie o rabdare de fier pentru asa ceva. Eu sigur nu m-as incumeta. 🙂 Felicitari tie! E tare frumoasa!

    1. simonamoon says:

      Multumesc frumos! Merita sa iti cosi singura ie. Sentimentul care te copleseste cand termini ia este fenomenal!

Leave a Reply

