O schimbare minunata, doua, trei… la Jiva Hair Boutique

In adolescenta am avut cele mai multe experimente asupra parului meu. Am incercat toate culorile si am avut chiar parul tuns scurt baieteste. Am incercat mereu sa ma redescopar si sa aduc o schimbare aspectului meu fizic.

In ultimii 5 ani am incetat sa ma mai vopsesc si am inceput sa imi apreciez culoarea naturala a parului, in acelasi timp lasandu-mi parul lung. Sunt foarte multumita de textura parului meu si nu ma vad vopsita foarte curand.

Acest lucru insa nu ma impiedica sa visez la par blond ori negru, mai lung ori chiar scurt.

Am cunoscut fete care nu au incercat niciodata sa isi schimbe culoarea parului de teama sa nu isi strice parul.

Eu mi-am dorit mereu sa am parul cret si desi am incercat mereu sa imi fac buclele perfecte, ajung mereu la un rezultat care dureaza putin timp ori imi deterioreaza foarte mult parul. Sunt sigura ca si invers e la fel, fetele cu parul cret ori ondulat care isi ard parul cu placa de indreptat pentru a avea parul dorit, putina umezeala il aduce la starea initiala.

Am fost mereu curioasa sa probez o peruca, sa incerc noi tunsori insa nu am stiut unde sa fac acest lucru, nici nu am cautat sa fiu sincera. Este mai simplu sa te duci la supermarket si sa iei un tub de vopsea.

Pe Iulia Buciu am cunoscut-o cu ocazia intalnirii bloggaritelor din Constanta. Mi-a placut de ea din prima, e o persoana foarte placuta, stie cum sa vorbeasca cu oamenii.

Stiam despre activitatile ei online cat si de magazinul ei dupa ce s-a prezentat la intalnire. M-am autoinvitat la magazinul ei, plina de curiozitate si cu ideea de a scrie ceva despre un subiect despre care nu stiam nimic inainte.

In timp ce Radu facea fotografii la magazin, eu am bombardat-o pe Iulia cu intrebari.

94

SM: In ce an ai deschis magazinul JIVA Hair Boutique?

Iulia B.:  In 2008 am deschis magazinul online, am inceput cu blogul ca apoi sa deschid pagina http://www.jiva.ro. Am deschis magazinul in luna Aprilie a anului 2013.

SM: Cand ai descoperit fascinatia pentru peruci?

Iulia B.: Cand eram copil coseam parul la papusi folosind ata de matase. Papusile Barbie au primele incercari. Dragostea pentru par o am datorita acestei amintiri plus faptul ca este un simbol al sexului feminin.

SM: Te-a inspirat cineva?

Iulia B.: Mama avea peruci in magazinul ei, le folosea pentru manechine. Intr-o zi am avut o clienta care a cerut sa probeze una dintre peruci, a fost un moment de realizare a necesitatii acestora. Multe femei ajung sa poarte peruci din cauza unor boli sau dereglari hormonale care le provoaca pierderea partiala ori totala a parului. Acest aspect nu ar trebui sa limiteze necesitatea lor.

SM: Sa inteleg ca tu esti o promotoare a perucilor in directia fetelor/femeilor care nu au suferit de pierderea parului?

Iulia B.: Exact. Perucile sunt excelente pentru fetele care au tendinta de a-si schimba culoarea parului foarte des, le poate scuti de cheltuieli la coafor si de eventuale pierderi de par in viitor. Ca sa nu mai vorbim de fetele care isi ard parul si nu reusesc sa il tina lung din cauza indrepatului cu placa.  Avantajul unei peruci este ca poti fi gata intr-un minut.

SM: Perucile sunt din par natural?

Iulia B.: Da, si peruci si extensii de par natural.

SM: Ce ne poti spune despre extensiile pe care le ai in magazin?

Iulia B.: Avem extensii din par natural si sintetic (rezistente termic). Acestea se pot prinde acasa cu clipsurile ori pot fi cusute. Pot fi vopsite de asemenea.

Eu nu sunt de acord cu extensiile de cheratina. Sunt foarte populare la saloanele care monteaza extensii insa eu nu tin asa ceva in magazin. Deterioreaza rau de tot parul, dupa cum se poate verifica cautand pe internet.

SM: Ce preferi? Peruci ori extensii?

Iulia B.: Peruci.

SM: Brandul preferat?

Iulia B.: Noriko. Sunt cele mai realiste peruci, sunt lucrate manual si au firul acrilic extrem de bine realizat. O copie fidela a firului de par.

SM: O curiozitate de a mea: nu ti se par incomode la un moment dat? Nu ti se incinge capul cu ele?

Iulia B.: Perucile cu monofilament sunt perfect ventilate, nu te supraincalzesti.

SM: Stiu cu siguranta ca vedete din afara tarii cat si de la noi poarta peruci, totusi putine fete stiu de avantajele acestora.

Iulia B.: Intradevar, sunt vedete care poarta peruci la fiecare aparitie, face parte din imaginea lor. Perucile ofera avantajul de a veni cu o schimbare drastica intr-un timp foarte scurt.

SM: Ce altceva se gaseste la tine in magazin?

Iulia B.: Peruci, mese de volum, cozi de par, trese (cele care se cos), extensii, coc, breton.

SM: Ce ne poti spune despre magazinul Jiva Hair?

Iulia B.: Nu este un simplu magazin, il consider un centru de consiliere personalizat pentru fiecare clienta. Suntem deschise sa ajutam pe fiecare clienta in parte sa isi gaseasca peruca perfecta, tunsoare si culoare.. Noi chiar tundem in cazul in care este necesar.

Incercam sa facem probarea perucilor un moment mai putin traumatizant pentru cele care sufera in urma unui tratament ori dereglare hormonala.

57 63 72 66 4077 82 83 84 90 91

Am petrecut doua ore minunate alaturi de Iulia! A dat dovada de profesionalism si dedicatie.

M-a ajutat sa probez diferite peruci, cozi si chiar breton. Eu stiu ce imi doresc acum de la magazin si cred ca ar fi o experienta foarte placuta pentru orice fata! Sunt sigura ca nu veti pleca fara sa cumparati ceva de calitate de la magazinul Jiva Hair Boutique. http://www.jiva.ro

Photography by Radu Niculescu.

12 Comments Add yours

  1. lilisumanaru says:

    Superbă în toate ipostazele! Îmi place la nebunie cea cu bucle!

    1. simonamoon says:

      Cea cu bucle imi place si mie!

  2. dobrealex says:

    Intradevar niste opere de arta. Imi aduc aminte cand stateam de vorba cu Iulia si pur si simplu ma holbam la parul ei pt arata foarte bine. Eram la distanta de 1 m de ea, dar nu am putut face diferenta. Bravo, frumos articol. Voi merge si eu la ea sa vad cum imi sta cu parul lung 😀

    1. jivaboutique says:

      Trebuie sa promiti ca vi ! 🙂

  3. jivaboutique says:

    Simona, esti minunata! Pozele sunt extraordinare! Va multumesc din suflet pentru acest articol!!! Sunt foarte fericita :*

    1. simonamoon says:

      Sper sa fie mai multe articole! :*

  4. Doamneeee ce schimbaree 😀 Imi place maxim! Cu bucle arati minunat! Poate imi fac timp si o vizitez curand pe Jiva :* :* Pupici la amândouă :*

    1. Jiva says:

      Te astept sa faci o schimbare …2…3 🙂

Leave a Reply

