Primavara cu un look natural

OOO_0235

     Luna Martie a venit cu ciripituri si cer senin, un iz nostalgic ce ma trimite la anii inocentei si ma blocheaza pentru cateva clipe. E frumos afara, inca e destul de rece si nu am renuntat la haina de iarna, insa in balcon e multa lumina, caldura, iar florile mele radiaza cu un verde sanatos si placut.

     Am imbracat ia cusuta de mine sa intampin acest minunat anotimp si cu ocazia aceasta am si facut proba la cateva cadouri primite la intalnirea bloggaritelor din Constanta.

OOO_0236 OOO_0242

     Melvita mi-a dat Apa de Albastrele pentru curatarea zonei ochilor si un plic de cosmetice inflorat.

OOO_0247

     Am vrut sa va arat cu aceasta ocazie si cum ma aranjez eu pentru o iesire in parc, ca tot a iesit soarele, folosind produsele primite.

     Elmiplant mi-a oferit cadou o crema hidratanta cu multi-efect. Eu am un ten deschis si aceasta crema s-a mulat pefect nuantei mele. E foarte placuta, intra rapid in piele si chiar imi place.

OOO_0254 OOO_0268

De la Farmasi am primit o pudra de fata, pe care o folosesc in zona ochilor.OOO_0282 OOO_0283

Tot de la Farmasi am primit si un Mascara. Extra Effect Mascara – Let’s MakeUp, un rimel usor de aplicat, nu este gros in consistenta si este destul de negru inca de la prima aplicare.

OOO_0290

De la Inglot am primit pudra de obraji/blush.

OOO_0292 OOO_0298

La final am folosit lip gloss-ul de la Flormar, Supershine, delicios.

Ador sa port putin machiaj si caut mereu produsele care ajuta sa tin un look natural. OOO_0314

Produsele folosite.

OOO_0317

O primavara frumoasa tuturor!OOO_0322

Ca demachiant, folosesc Bioderma, il recomand cu caldura. Iti lasa tenul curat si nu produce discomfort atunci cand te demachiezi in zona ochilor.

P.S.: Trandafirul alb l-am primit ca martisor de la Flori Cu Drag. A rezistat 5 zile de cand l-am primit desi a fost privat de apa pentru cateva ore.

Photography by Radu Niculescu.

4 Comments Add yours

  1. un machiaj perfect pentru aceasta perioada. Chiar acum ma pregatesc de iesire si realizez si eu un machiaj cu ajutorul produselor primite. 🙂
    pupici!

  2. Ovonni says:

    Wow, love your look.

  3. jivaboutique says:

    De 3 ani apa micelara de la Bioderma este in mode clar My Favorite Make up remover!

Leave a Reply

