Un desert cu Planet BIO

OOO_8820

     Dupa cum v-am promis, am facut poze la ceea ce am experimentat in bucatarie. Aveam de cateva luni pachetele de budinca pentru care asteptam mereu o ocazie speciala. Recunosc ca sunt un pic lenesa, insa budinca de ciocolata este preferata mea si imi place sa o mananc singura acasa.

Avand cateva produse PlanetBIO prin dulap, am zis sa le incerc.

Pentru budinca de ciocolata am folosit in loc de zahar obisnuit, zahar de nuca de cocos. Am urmat instructiunile scrise pe spatele plicului de budinca.

OOO_8826

La 4 linguri de lapte rece am adaugat 4 linguri de zahar de nuca de cocos, apoi am adaugat continutul plicului.OOO_8827

     Am amestecat bine, aveti grija sa nu ramana cocoloase.

   Pentru fiecare plic se folosesc 500 ml de lapte care se pune la fiert.

OOO_8828 OOO_8836

Dupa ce s-a amescat bine laptele cu zaharul si praful de budinca, se ia laptele de pe foc si se adauga continutul.

Dupa acea se pune inapoi pe foc pentru un minut si se amesteca pana la omogenizare.

Se toarna in vase si se lasa la racit.

OOO_8844 OOO_8849-2 OOO_8855-3

OOO_8860-2

Am adaugat fructe Goji si a iesit excelent.

E un desert usor si dulce, foarte usor de facut.

Nu uitati de concursul meu ce se va incheia pe 24.02.2015.

Photography by Radu Niculescu

2 Comments Add yours

  1. Pinja says:

    Looks delicious!

  2. Prerna says:

    Looks yummy!! I so wanna try!!

Leave a Reply

