Un rezumat pentru 2014

IMG_4325-2

Ro:  Acum ca m-am trezit cu ganduri pozitive si multe energie, am zis sa fac un mic rezumat la lucrurile pe care le-am impartasit pe Facebook si pe blog. A fost un an in care am pierdut prieteni si am castigat mai mult respect pentru mine, am invatat sa ma apreciez mai mult si cum sa ma rup de lucrurile care stau degeaba la usa mea.

En: Today I woke up full of energy and I wanted to make a resume of the posts of 2014. It was a hard year for me, I lost friends, or people that I believed they were my friends, but I gained more self respect. I learned how to let go of the things I don’t need in my life.

OOO_5805 10689839_10152786192579222_8720751738591235862_n

Ro: Am cusut mult in 2014, de la o ie, fete de perna la globuri de Craciun. Am invatat tehnici nou datorita Ioanei Corduneanu, am reusit sa duc pana la capat proiecte la care nici nu visam sa fiu in stare sa termin.

En: With the help of my husband OOO_4933

Ro: Am facut multe poze, am vazut o mica parte din Dobrogea si am stat ca model pentru sotul meu.

En: I explored more of Dobrogea and posed for my husband.IMG_4355 IMG_4280

Ro: Am cunoscut oameni minunati, care muncesc mult si pe care ii admir.

En: I’ve meet beautiful people, hard working people that inspire me very much.IMG_4007 IMG_1122

Ro: Am facut poze la Muzeul de Arta Populara din Constanta.

En: I took pictures at the Popular Art Museum of Constanta.OOO_9148 IMG_1091 IMG_1676-2 OOO_5842 OOO_8849

M-am revazut cu o minunata prietena de a mea dupa 5 ani.IMG_1925

Ia mea cu model de Mehedinti.Simona Ion OOO_7721 OOO_6191 copy IMG_7968 IMG_7293 IMG_6019 copy IMG_6332-2 copy

Ro: Sper ca in 2015 sa am mai multe de impartit cu voi. Va multumesc de sustinere!

En: I hope that 2015 will be a more productive year. Thank you all for being here for me!

3 Comments Add yours

  1. Steven Tryon says:

    Oh, Simona. I love the last photo of you as the red kitty. I pray God’s blessing for you and Radu through 2015 and always.
    Steve

  2. Brigita says:

    Sounds like you had a good year, finding the right people to be around is the key!

    Brigita
    http://www.lostinpattern.com/

  3. Nicole says:

    Such beautiful photos and I love all your outfits! 🙂

    New post on GIRL ABOUT TOWN BLOG
    FACEBOOK || BLOGLOVIN || INSTAGRAM || G +

Leave a Reply

