2015 deja

2014 a fost un an ciudat pentru mine. Am crescut ca om si am avut momente in care mi-am dorit sa fiu in alta parte, in alta era. O gramada de proiecte mi-au fost puse in fata si in mare parte am reusit sa le duc pana la capat, insa multe proiecte de care mi-a fost teama sa le incerc imi revin in minte si imi judec slabiciunea si lasitatea.

Nu am sa insir toate reusitele, caci ar trebui sa fac o lista si mai mare de lucruri esuate care mi-au caracterizat anul, asa ca va voi impartasi ultimul proiect la care am fost implicata anul acesta. Va voi arata trei dintre tinutele pe care le-am ales pentru seara de Revelion de la Mallul City Park, unde am colaborat ca stilist vestimentar.OOO_6516

Prima tinuta este de la Marks and Spencers, un sarafan/fusta-pantalon, cum li se spuneau pe vremea cand eram copil, un negru petrol, perfect pentru o seara stralucitoare.

Make-up by Alex Dobre.

Photo by Radu Niculescu.

OOO_6454

Una din rochiile elegante care mi-au placut instant, este cea de la Mizar. O tinuta mai mult de birou decat de seara, insa eu as opta la o astfel de rochie daca locatia ar fi intr-o zona mai rece. Ar fi o optiune mai sigura decat o pereche de blue-jeans.

Rochia o puteti gasi la City Mall ori pe internet aici.

10863601_781633908557120_365771041_n

Rochie din paiete aurii, una similara aici, de la Marks and Spencer. Genul de rochie de seara ce nu necesita accesorii, doar o geanta si un pahar de sampanie.

Make-up by Alex Dobre.

Photography by Radu Niculescu.

2015 se anunta a fi un an plin de proiecte, idei de pus pe hartie, oameni de cunoscut in persoana, nu doar pe Facebook. Sunt optimista la fel cum eram la sfarsit de 2014, doar ca acum vad lucrurile mult mai clar si am un bagaj mai mare de lectii invatate.

La Multi Ani dragi prieteni, va multumesc din suflet ca mi-ati fost alaturi in acest an!

2 Comments Add yours

  1. Stella says:

    I like the texture of the first dress.
    Wishing you a Happy New Year!
    x
    Stella from a A Shiny Place

Leave a Reply

