Expozitia Raw Vegan de la Romexpo 16 Noiembrie (part 1)

IMG_4358

www.planetbio.ro

IMG_4372 IMG_4377 IMG_4448 IMG_4455 IMG_4460 IMG_4473 IMG_4479 IMG_4486 IMG_4496 IMG_4499 IMG_4505 IMG_4511 IMG_4514

     Am plecat cu noaptea in cap din Constanta, pe la 6 fara un sfert, era intuneric si destul de rece. Nu am reusit sa adorm in autocar insa am visat cu ochii deschisi la ceea ce voi avea de vazut la Romexpo.
     Acum un an si ceva calatoream in Hawaii si Florida, perioada in care mancam adesea de la restaurantele vegane.
     In Statele Unite, Australia si Noua Zeelanda am vazut multe restaurante ce ofera optiunea mancarii fara carne ori cruda.
    Visam sa vad si in Romania ce am vazut in calatoriile mele.
    De cele mai multe ori oamenii ajung sa manance la aceste restaurante din motive de sanatate. Zilnic mancam fast food, mancare ce arata bine in farfurie dar nu arata bine in interiorul nostru. Nu generalizez, sunt persoane care mananca mancare gatita uitand cat de necesar ii este organismului sa aibe si mancare cruda.
     Problema nu este ca mancam foarte prost ci faptul ca nu avem un echilibru in ceea ce bagam in organism. Aruncand din farfurie cruditatile, aruncam ceea ce este in stare pura necesar organismului sa supravietuiasca la adevarata capacitate, regenerare si bineinteles sa lupte cu diversi patogeni.
    Eu nu incerc sa impun vreaun stil de viata, cum ar fi cel raw vegan ori vegan, nu suntem toti la fel, am cunoscut persoane care au renuntat la carne de multi ani si am cunoscut oameni ce nu au reusit sa adopte acest stil de viata, este alegerea fiecaruia ce pune in gura, insa in cazul in care boala se prinde de tine, ajungi sa adopti un regim alimentar un pic brusc dupa gustul tau. Eu incerc sa subliniez cat de important este sa mananci hrana in stare cruda si sa stii si ce optiuni ai. Dupa cum spuneam si mai sus, in tarile pe care le-am vizitat exista optiuni in meniu, restaurante iar oamenii sunt constienti de beneficiile unei alimentatii raw.
   Revenind la expozitie, am ajuns aproape de ora 10 dimineata la Romexpo, am intrat si am fost intampinata de mirosul de proaspat si placut. Mirosea a salata, mirosea a ceva gustos si rece.
   Desigur, am stat mai mult la raionul de prajituri raw.
   In urmatoarea postare voi lua mai in detaliu standurile la care am facut poze si am degustat.
   In cazut in care sunteti curiosi sa gustati din deliciile raw, care apar in fotografiile facute la expozitie, am pus linkul de la paginile lor de Facebook mai jos.

https://www.facebook.com/rawyalfood https://www.facebook.com/DulcealaMir

https://www.facebook.com/RawGateau

Fotografiile sunt facute de catre Radu Niculescu
One Comment Add yours

  1. Monica says:

    http://www.rawyal.ro
    Facebook: https://www.facebook.com/rawyalfood?ref=hl

    Livram meniuri in tot Bucurestiul, facem torturi la comanda, organizam evenimente…pe scurt pregatim cu mare drag mancare sanatoase si gustoase pentru toti.

    Si pizza din imagini e delicioasa 😀

Leave a Reply

