Ziua Iei la Constanta

        Am admirat nespus Romancele din afara tarii ce isi serbau ziua iei cu rude sau prieteni si faceau poze si trimiteau pe Facebook. In acel timp eu imi terminam prima ie si imi doream nespus sa sarbatoresc si eu cu Constantencele mele ziua iei, insa nimeni nu organiza nimic.
       Asa ca mi-am luat inima in dinti si am vorbit cu o persoana minunata (Lili Sumanaru) sa facem si noi o intalnire, imbracate in iile noastre, si sa facem poze.
       Lumea a fost incantata de idee, insa vremea nu prea a tinut cu noi si a ploua chiar pana la ora de intalnire.
     Cele mai curajoase dintre noi au venit, au iesit din casa imbracate in ii si am facut poze, am povestit, ne-am facut planuri pentru data viitoare.
     Si uite asa s-a sarbatorit ziua iei la Constanta, cu poze si voie buna!
     La anu’ vom fi mai multe!
Fotografiile au fost facute de catre Radu Niculescu si el are drepturile de autor.
One Comment Add yours

Leave a Reply

