Dobrogea, Muntii Macinului

        Am fost incantata sa primesc mesajul de la Radu F. cu invitatia spre Muntii Macinului! Nu mai fusesem niciodata acolo si chiar speram ca vremea sa tina cu noi! Spre norocul nostru a fost o zi superba, iar pozele au iesit impecabile ( din punctul meu de vedere)!
En: The pictures are taken in Dobrogea, Romania.
Mai multe poze din acea zi gasiti pe blogul lui Radu!
http://raduniculescu.com/portraits-in-nature/
Photos by Radu Niculescu!
2 Comments Add yours

  1. Ligia Faraon says:

    E foarte dragut si prietenos blogul tau. Ai putea sa imi spui ce obiective foto folosesti? imi plac mult pozele tale!

  2. Ligia Faraon says:

    E foarte dragut si prietenos blogul tau. Ai putea sa imi spui ce obiective foto folosesti? imi plac mult pozele tale!

Leave a Reply

