Rosu de dor…

     Am avut ocazia sa fiu fotografiata de un alt fotograf decat Radu!
    De aceasta data, Liviu mi-a facut poze, pe un frig si un vant de te taia!
    Mie personal imi plac la nebunie si de aceea le-am postat aici, sa le vada toata lumea!
  De ce am purtat ia? Pai pe motiv ca orice tinuta din ziua de azi se demodeaza de la o luna la alta, insa tinuta stramoseasca e eterna!
Daca doriti sa colaborati cu Liviu il gasiti pe pagina lui de Facebook!
 Follow on Bloglovin
2 Comments Add yours

  1. Anonim says:

    Lovely red!

Leave a Reply

