End of January

    Luna Ianuarie ne-a pregatit surprize grele, coduri protocalii si momente de neuitat in casa! Nu am nimic sa ii reprosez!
  Nu sunt singura cu siguranta! Pe pagina mea de Facebook primesc notificari de la vechi prieteni cu poze in zapada, cu cani de vin fiert si mamaliga cu usturoi! Exact ce imi place mie pe timp de iarna!
In ultimele zile am stat si am cusut, lucrez la o fata de perna, si lumina de afara a tinut cu mine, nu am stat mult timp la bec!
  Am iesit afara pentru fix 5 minute sa imi faca Radu cateva poze, ca sa nu zic ca nu am apucat sa fac poze cat mai era zapada afara!
 Am purtat baticul de la Iiana!
Sa fie iarna!

Photos by Radu Niculescu!

One Comment Add yours

  1. Lumina a fost perfecta, temperatura foarte scazuta si modelul extrem de frumos!

Leave a Reply

