Welcome to Singapore!

Singapore este un taram deosebit, despre care nu am stiut niciodata prea multe, un loc in care nici cu visele nu reuseam sa ajung!
Un pamant ars de Soarele puternic si modelat dupa un rafinament aparte, stralucind cu ochi de sticla!

Am apucat sa vizitam doar zona portuara caci timpul a fost foarte scurt, insa am vazut ceea ce si trebuia.

Verdeata este peste tot, inclusiv in cele mai inalta cladiri, ceea ce pe mine m-a lasat fara cuvinte si cu zambetul pe buze!

Am apucat sa mergem sa vedem cat costa un bilet de intrare la Universal Studios, si costa 80 de dolari de caciula! Dar macar am apucat sa facem poze si sa ne lasam topiti de Soare, a fost o zi caniculara!

Mall-ul lor renumit era pe masura asteptarilor noastre, Imens! Din fericire pentru buzunarul nostru, magazine se deschideau dupa ora 10 si noi am ajuns de pe la ora 8 in Mall! Nu am cumparat mai nimic, doar ne-am clatit ochii!

A fost o experienta unica, as vrea sa ma intorc o data sa vad cum arata noaptea!

Photos by Radu Niculescu!

One Comment Add yours

Leave a Reply

