Peasant blouse! Noble blouse!

Dupa cateva zile izolati in Oceanul Pacific, am ajuns in Hawaii, si am pus-o de o plimbare prin magazine! Am intrat bineinteles la Forever 21 dar am si stat la cateva poze!
     Dorul de casa devine din ce in ce mai apasator, in special cand se apropie sarbatorile, si mai ales cand suntem constransi sa sarbatorim evenimentele altora, cum ar fi Halloweenul!
     Pe mine in mod direct ma duce cu gandul la vremurile cand mergeam sa colindam pe la usile vecinilor si primeam bomboane in ajunul Craciunului!
Pozele sunt facute de catre Radu Niculescu, in mall-ul Ala Moana din Honolulu, Hawaii!
      Am purtat din nou bluza de tarancuta cumparata de la magazinul meu preferat, si am purtat bratarele luate de acasa!      Doar asa ma mai alin si eu, imi este foarte dor de tara mea, sa aud limba frumoasa si blanda a natiei mele!
Un Noiembrie frumos tuturor!
Simona Moon!
Pozele facute de Radu Niculescu!
One Comment Add yours

  1. Steven Tryon says:

    Beautiful blouse and a beautiful woman.

Leave a Reply

