A walk in San Francisco

     On a turnaround day, San Francisco, we took the camera for some photos! We took a cab for the Crooked ST.
     I have been here almost 3 years ago without my husband!
Crooket St.!
San Francisco!
     It was a sunny day, perfect!
     Am profitat de ocazia acestei zile si am iesit sa facem poze pe renumita strada Crooket; plina de turisti fascinati de forma strazii si de arhitectura curata si delicioasa a caselor din zona, ne-am strecurat sa scoatem cateva cadre frumoase!
     Nu a fost foarte usor caci lumina ne-a jucat jocuri, Radu trebuind sa seteze deschiderea diafragmei la fiecare cadru! Pozele postate de mine au fost editate cu filtrele din instagram, am lasat sa le posteze Radu pe cele originale!
Bluza este de la Koton, pantofii de la Urban, la fel si braul! Geanta de la Ross, ceasul de la Guess!

Photos by Radu Niculescu!

2 Comments Add yours

  1. Pozele sunt absolut superbe! Imi place outfitul tau:)

    http://politicsandshoes.wordpress.com

Leave a Reply

